Koordynator ds. dostępności
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolbuszowej:
Joanna Czachor
telefon: 17 22 71 133
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres do korespondencji: ul. Obrońców Pokoju 21a, 36-100 Kolbuszowa
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej;
- monitorowaniem działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbuszowej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wnioski o zapewnienie dostępności można składać:
- za pośrednictwem poczty na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21a, 36-100 Kolbuszowa;
- wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- osobiście w siedzibie Ośrodka, w godzinach urzędowania: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek- piątek 7:30-15:30.
Wniosek o zapewnienie dostępności