Deklaracja Dostępności
- Szczegóły
- Odsłony: 30541
Deklaracja dostępności
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecnej w Kolbuszowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej www.mgops.kolbuszowa.pl
Data publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2014-06-12. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10.
Status pod względem zgoności z ustawą
Wyłączenia z obowiązku zapewnienia dostępności:
- multimedia nadawane na żywo
- multimedia opublikowane przed dniem 2020.12.11
- mapy
- treści, które nie zostały przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy w Kolbuszowej wytworzone ,
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-12-11. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych:- Powiększenie czcionki klawisz Ctrl + (plus)
- Pomniejszenie czcionki klawisz Ctrl – (minus)
- Przełączanie między zakładkami klawisz Tab
- Przewijanie strony w górę klawisz PgUp
- Przewijanie strony w dół klawisz PgDn
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Zbigniew Rębisz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 172271133. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Do budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbuszowej prowadzą 2 wejścia z parkingu.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
- W budynku nie ma windy.
- Dla osób na wózkach inwalidzkich dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
- Przed budynkiem na parkingu wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Aplikacje mobilne
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej nie udostępnia aplikacji mobilnychKontakt
- Szczegóły
- Odsłony: 17601
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej
ul. Obrońców Pokoju 21a,
36-100 Kolbuszowa.
TEL: 17 2271 - 133 – sekretariat
TEL: 17 2274 - 651 – sekretariat
FAX: 17 2271 - 487
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP: 814-14-43-436
REGON: 690007200
nr konta : 41 9180 0008 2001 0002 1630 0001
Godziny otwarcia:
- poniedziałek - od 8.00 do 16.00
- od wtorku do piątku - od. 7.30 do 15.30
Świadczenia Rodzinne, Fundusz Alimentacyjny
"Czyste Powietrze" - zaświadczenia
"Dodatek Gazowy"
ul. ks. Ruczki 3
(budynek dworca PKS, PKP)
Tel. 17 740-79-18
Godziny otwarcia:
- poniedziałek - od 8.00 do 16.00
- od wtorku do piątku - od. 7.30 do 15.30
Dzienny Dom SENIOR +
Huta Przedborska 26
Tel. 17 747 90 96
Godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00
Dzienny Dom Pobytu Seniora w Kolbuszowej
ul. Narutowicza 8
Tel. 17 749 85 66
Godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00
https://www.facebook.com/DDPSKolbuszowa
|
Nr pokoju | Telefon |
Małgorzata Hariasz |
10 |
|
Z-ca Kierownika M-G Ośrodka Pomocy Społecznej |
Nr pokoju | Telefon |
Krzysztof Sudoł |
3 | 17 2271 133 wew. 103 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
5 |
17 2271 133 wew. 100 |
Nowak Paulina |
5 | 17 2271 133 wew. 100 |
|
1 |
17 2271 133 wew. 115 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
12a |
17 2271 133 wew. 109 |
Wioleta Flader |
12a | 17 2271 133 wew. 183 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
7 |
17 2271 133 wew. 107 |
Iwona Porzuczek |
7 | 17 2271 133 wew. 113 |
Joanna Kreńska-Kamińska |
7 | 17 2271 133 wew. 114 |
Marta Fitał |
7 | 17 2271 133 wew. 111 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
Telefon |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
17 740 79 18 wew. 168 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
17 740 79 18 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
17 740 79 18 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
17 740 79 18 |
Beata Ziobro |
ul. ks. Ruczki 3 | 17 740 79 18 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
Telefon |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
17 740 79 18 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
6 |
17 2271 133 wew. 106 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
12b |
17 2271 133 wew. 143 |
Blicharz Karolina |
12b | 17 2271 133 wew. 141 |
Chrząstek Renata |
4 | 17 2271 133 wew. 104 |
Foryś Agnieszka |
12b | 17 2271 133 wew. 142 |
Kołacz Joanna |
11 | 17 2271 133 wew. 137 |
Malinowska Anna |
14 | 17 2271 133 wew. 154 |
Mokrzycka Dorota |
2 | 17 2271 133 wew. 122 |
Pikus Barbara |
14 | 17 2271 133 wew. 152 |
|
11 |
17 2271 133 wew. 136 |
|
14 |
17 2271 133 wew. 153 |
Rzeszutek Bernadeta |
2 | 17 2271 133 wew. 121 |
|
11 | 17 2271 133 wew. 138 |
Zygmunt Ryszard |
2 | 17 2271 133 wew. 123 |
|
ul. ks. Ruczki 3 |
Telefon |
Joanna Chmielowiec |
ul. ks. Ruczki 3 | 724-410-883 |
Marta Dąbek |
ul. ks. Ruczki 3 | 607-197-471 |
Dzienny Dom SENIOR + |
Huta Przedborska 26 | 17 747 90 96 |
Leokadia Tomczyk |
Kierownik | 17 747 90 96 |
Perlicka Anna |
Terapeuta Zajęciowy | 17 747 90 96 |
Grabarz Anna |
Opiekun | 17 747 90 96 |
|
Nr pokoju |
Telefon |
|
1 |
17 2271-133 wew. 116 |
Dziedzic Ewelina |
1 | 17 2271-133 wew. 116 |
Zamówienia Publiczne |
Nr pokoju | Telefon |
Magdalena Micek |
7 | 17 2271 133 wew. 112 |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych |
Nr pokoju | Telefon |
Ewelina Guźda |
1 | 17 2271-133 wew. 116 |
Strona 3 z 3